Rawat Jeragat Dengan Produk Antioksidan. Wajib Cuba.

Dah macam-macam produk cuba tapi jeragat tak hilang-hilang. Makin banyak pulak. Segala krim sapu krim anti jeragat krim licin kulit semua beli, tapi semua pun hampa.
Vitamin C juga tinggi anti oksidan

Kenapa jeragat kemain susah nak hilang. Kena ingat, jeragat nak tumbuh dan membiak pun ambil masa lama. Bukan 2-3 hari. Ia makan masa bukan juga 2-3 bulan. Biasanya jeragat ni dah 2-3 tahun baru tiba-tiba kita perasan, eh apesal muka aku makin banyak tompok2 ni. Sadis.
Kalau ada yang offer krim pudarkan jeragat dalam 2-3 hari, anda patut ragu2 dengan kandungannya. Takut terlebih kimia berbahaya pula duk tepek kat kulit muka. Jeragat tak akan hilang dengan hanya mencuci muka sahaja. Tak akan.
Macam mana anti oksidan mampu menghilangkan jeragat?
Mesti anda pernah tengok epal yang licin dan gebukan? Kenapa ia begitu licin agaknya. Epal merupakan antara buahan yang mempunyai kandungan anti oksidan yang tinggi. 
Dalam kes kulit muka, anti oksidan ni bertindak sebagai perisai untuk menghalang radikal bebas dari terus membaham sel badan yang sihat. 
Biasakan dengar orang cakap, nak baiki sesuatu kita perlu baiki dari peringkat akar umbi. Nah. Begitu juga dengan Vivix produk tinggi anti oksidan ni.
Vivix memulihkan kulit rosak dengan 4 mekanisme
1. Bertindak dari memperbaiki sel rosak
2. Memberi pertahanan kepada sel / melindungi sel dari radikal bebas
3. Memberi tenaga kepada sel
4. Meningkatkan kuasa / ketahanan sel


Bila sel kulit kita berada dalam keadaan tip top, luarannya (kulit) pun akan menunjukkan kesan sihat dan cantik.

Kulit rosak biasanya memang berpunca dari dalam. Sel kulit yang tak kuat, akan mudah terkena serangan bintik hitam dan jeragat. Pengambilan produk yang tinggi anti oksidan memang dapat memperbaiki kulit dari dalam dan menampakkan hasil awet muda. 

Kalau anda dah lama nak hilangkan jeragat dan dah cuba macam2 produk tapi tak nampak kesan, jangan ragu2 untuk beri peluang pada Vivix. Tak akan mengecewakan. Bukan setakat hilangkan jeragat, Vivix juga sekaligus memperbaiki sel secara keseluruhan tubuh kita.

Hubungi saya untuk pesanan Vivix sekarang. 

Nida 
0127917427
Cod area Aeon Ipoh Klebang, Pos seluruh Malaysia.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah cermin
Dah baca, harap komen :-)

Back
to top