Misteri Wanita Berselendang Terjawab

Satu kampung sedia maklum penghuni rumah hujung jalan tu berkelakuan pelik.

Seingat mereka masa kecil-kecil dulu Sophia seperti kanak-kanak lain yang bebas bermain dengan kawan-kawan. Berbasikal ke sekolah, aktif dalam acara sukan. Pendek kata memang berbeza dengan Sophia hari ini.

Semua bermula sejak ibu bapanya meninggal akibat kemalangan. Masa tu Sophia baru habis pengajian di universiti. Seingat orang kampung sejak itu Sophia tidak pernah keluar ke mana-mana.

Ada yang pernah nampak kadang-kadang Sophia keluar menghala ke bandar, membeli keperluan dapur mungkin. Itupun setiap kali Sophia akan memakai selendang hitam sehingga menutup mukanya. Jalan laju dan menunduk tak toleh kiri kanan.

Jangan kata jemputan kenduri, hari raya pun Sophia berkurung dalam rumah. Orang kampung tertanya-tanya sendiri. Ada yang kata Sophia menuntut ilmu hitam dan ajaran sesat.

Tiba-tiba satu hari Sophia keluar ke kedai. Terkejut semua orang. Sophia kelihatan ceria. Tiada lagi selendang hitam menutup muka. Sophia ramah menegur orang lain, macam tak ada apa2 berlaku.

"Eh Sophia, jangan marah aku nak tanya ni. Betul ke selama ni kau join ajaran sesat?" Nora beranikan diri bertanya soalan.

Sophia sengih. Tak ada tanda terkejut atau marah pun. Tangan Nora ditarik. Sophia berbisik perlahan,

"Ko tau tak dekat setahun aku menderita jerawat bernanah satu muka. Nak keluar pun aku malu. Semua berpunca lepas aku try 1 produk ni konon boleh cerahkan kulit, gebukan kulit. Hasilnya aku dapat jerawat bernanah oi. Seksa. 3 bulan aku buntu tak tau nak buat macam mana weh."

"Nasib baik aku jumpa 1 blog ni jual Vivix. Aku makan vivix tu konsisten nak pulihkan balik muka aku ni. Alhamdulillah belum habis sebotol kesannya positif. Nanah-nanah tu mengecut. Jerawat baru pun tak tumbuh. Ni sekarang hilang dah semua. Lega sangat."

Nora yang terkejut. Tak sangka Sophia berkurung selama ni sebab malu muka penuh jerawat bernanah

Anda ada masalah macam Sophia? Jangan kurung diri anda lama-lama. Jom dapatkan vivix pada harga promosi dari ANIDA 0127917427.

Desclaimer : Cerita dan watak hanya rekaan penulis berdasarkan testimoni sebenar dari pengguna vivix.



,
Anida
SID : 869589
Whatsapp : 0127917427


 Anida | ID : 869589 |  0127917427 | COD : Ipoh, Mydin Meru, Aeon Klebang

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah cermin
Dah baca, harap komen :-)

Back
to top